9 דרכים להגביר את הפרודוקטיביות בעבודה

פִּריוֹן

רבים מאיתנו מתחילים את הבוקר במחשבה שנשיג כל כך הרבה היום. עם זאת, הסחות דעת יקבלו אותך בקרוב, משימות בעדיפות נמוכה נשמעות חשובות, הדחיינות עושה את הקסם שלה, וימים חולפים.

עם זאת, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את הפרודוקטיביות שלך ולהשיג יותר שליטה על הזמן שלך. מאמר זה יודיע לך על תשע הדרכים לשיפור הפרודוקטיביות שלך. כמובן, אנשים נבדלים בהתנהגות, ורשימה אחת לא יכולה להתאים לכולם. וזו הסיבה שבמקום להסתכל על הטיפים והטריקים להגברת התפוקה שלכם, נתמקד בטבע האנושי יותר (המודע והתת מודע).

להלן תשע הדרכים להגביר את הפרודוקטיביות בעבודה ולהשיג את מירב הזמן שלך. 

1. היו אחראים למישהו

זה יכול להיות כל אחד, עמית, או שאתה יכול להיות אחראי לעצמך. כן, אתה יכול להוריד את אפליקציות הפוקוס ולנסות לבצע את העבודה העדיפות בזמן הזה. עם זאת, זה לא יעבוד אם אין לך כוח רצון. כמו כן, עבודה בחברה מצוינת היא שיש לך ממונים. הקפד להכריז על סדרי העדיפויות שלך לשבוע וענה עליהם לגבי מספר המשימות שהשגת בשבוע המסוים הזה.

2. שינה, שינה ושינה 

כיצור ביולוגי, אי אפשר לעשות דברים בלי רמות האנרגיה המתאימות. שינה נכונה מבטיחה שרמות האנרגיה שלכם מאוזנות ותוכלו לבצע דברים. למבוגרים מעל גיל 25, מומלץ לקחת 8 שעות מנוחה נאותה. יתר על כן, הקפד לבצע חיפוש בגוגל וללמוד כיצד לישון נכון. לדוגמה, דברים קטנים כמו צלילים, מזרונים וגורמים אחרים עשויים להשפיע באופן דרסטי על השינה שלך. אז, למד הכל על שינה נכונה ואל תנסה לחתוך שינה.

3. קחו הפסקות

ארבע שעות בישיבה אחת? נסה 40 דקות ותראה את ההבדל. התעלם מהסרטים ותכניות הטלוויזיה שלעיתים קרובות מייצגים את העובדים הקשים היושבים על כיסאות כל היום. עדיף לעשות הפסקה כל 30-40 דקות. זה לא חייב להיות ארוך., 5 דקות, ביקור חטוף בשירותים, חטיף או קפה. זה יכול להיות כל דבר, אבל זכור לקחת הפסקות תכופות. היתרונות של הפסקות תכופות הם רבים; עם זאת, עדיף לראות את ההבדל בעצמך.

4. שברו את פעילויות היום יום והיו מקיפים

ארבע שעות על גיליון אקסל? נסו לתאר את הפעילויות והקצו זמן בהתאם. לדוגמה, אתה יכול לשמור זמן להזנת נתונים, יצירת תרשימים, חישובים וכו'. חשוב לציין, כאשר אתה מתכנן את הפעילויות, תת המודע שלך יחשוב שהפעילויות קטנות וקלות. אז, מפלצת הדחיינות לא תגזול את זמנך בכך שתגרום לך להאמין שהמשימה קשה לביצוע.

5. ריבוי משימות הוא קללה (נקודה).

אילו רק בני אדם היו יותר כמו כלבים וחזירים, מתמקדים במשימה אחת בכל פעם. כן, עצם היכולת לבצע ריבוי משימות חסרה יעילות בכל העבודה שאתה מנסה לבצע ריבוי משימות. אז עדיף לעשות דבר אחד בכל פעם.

6. תגמל את עצמך

אם אתה רוצה לבנות הרגלים טובים יותר שמגדילים את הפרודוקטיביות שלך, עדיף לתגמל את עצמך במשהו נחמד לאחר שהשגת הרגל בריא חדש. ייקח זמן לבנות את ההרגלים, אבל התגמולים יעזרו לך להמשיך ולהטביע את תת המודע שלך בהרגלים בריאים.

7. לעשות את הדברים הקשים קודם?

בואו נודה בזה, אנחנו תמיד מתמקדים קודם במשימות הקטנות ואז חושבים שנבצע את הדברים הקשים אחר כך. עם זאת, עדיף קודם להתמקד בדברים הקשים. ובכל זאת, בדוק את זה בעצמך ותראה איזו דרך טובה יותר עבורך.

8. נהל את הלחץ

אז אתה לא עובד? מה אז? בסך הכל, קחו הפסקות תכופות, ואל תנסו לכפות על עצמכם שום דבר ביום אחד. התאמן והימנע מבזבוז זמן שלא משנה.

9. סמכו על המרווחים הקטנים

Atomic Habits מאת ג'יימס קליר הוא רב מכר בינלאומי: הוא מסביר את הדברים הקטנים ונותן לך מבט מיקרוסקופי על ההרגלים היומיומיים שלך. לדוגמה, אם אתה מישהו שלא מצליח לשמור את הדברים ליד שולחנו מסודרים ונקיים, זה בגלל ההרגלים האטומיים שלך לזרוק עליהם דברים ולא לטפל בהם מיד. אתה יכול לנקות אותו ולארגן את השולחן. אבל בקרוב, תצטרך למצוא מזבלה אחרת ולהקדיש זמן לנקות אותה שוב. הרגלים אלה הם מיקרוסקופיים; למשל, זריקת עטיפת שוקולד תהפוך לעומס גדול של גרידה על השולחן שלך. ועד שלא תתמודדו עם התהליכים הקטנים לא תוכלו להתחמק מהשולחן העמוס והמלוכלך.

כך גם בכל פעילות יומיומית. אתה יכול לחשוב שתתחיל לחיות את החיים המושלמים והפרודוקטיביים ביותר באופן מיידי. תצטרך לבנות הרגלים קטנים שהופכים אותך למי שאתה.

כלומר, קחו בחשבון דברים קטנים . איך מוסחת דעתך, אילו גורמים משפיעים עליך לא לעשות את העבודה, ולמה אתה נמנע מהם? ואיפה אתה מבזבז זמן? על ידי מענה על כל השאלות הללו, תהיה לך תמונה ברורה יותר של הפעילויות והסחות הדעת שלך ותוכל לעבוד בצורה פרודוקטיבית יותר ברגע שתפתור את הבעיות.

סיכום

אחד הדברים החשובים ביותר שאנשים לא לוקחים בחשבון הוא שרמות האנרגיה שלך משתנות כל היום. לדוגמה, אתה תהיה נמרץ יותר במשך תקופה מסוימת של יום (בערך 5 – 6 שעות). וזה הזמן שכדאי לך לשריין לעצמך את המשימות החשובות ביותר של היום. גם בשאר 10-11 השעות יש רמות אנרגיה שונות, כאשר חלקן ממשיכות לעבוד עם רמות אנרגיה מתונות.

לעומת זאת, חלק מהזמן היומי שלך שמור לרמות אנרגיה נמוכות. אז, ארגן את הפעילויות שלך בהתאם. ואל תנסה לכפות על עצמך שום דבר ביום אחד. תצטרך לאט לאט לבנות את ההרגלים שיכולים להפוך אותך לפרודוקטיבי במשך כל חייך. זכור, השגת מירב העבודה ביום עשויה לגרום לך להרגיש פרודוקטיבי, אבל להמשיך לעשות את אותו הדבר במשך יותר מ-2-3 ימים יהפוך לקשה אם לא תעבוד על הדברים הקטנים ותתמקד ברמה המיקרוסקופית.

השאר תגובה